Birthday

Ska vi snacka om att Blogg.se har klöddat idag eller?
Precis kommit hem! 2 timmar tog det så tacka vet jag Stick-internet och Bärbara datorer!
På tågstationen i höör fick jag vänta i TIO MINUTER innan jag blev hämtad trotts att jag sa att de kom fem över?!?!?
Och på TIO MINUTER så kan 15 MINUSGRADER vara väldigt påfrästande när man inte förberett sig på att vara ute så därför skippat VINTER JACKA! USCH
Eftersom jag har två geni till kompisar, En som heter ELISA och en annan som heter MELINAm så hjälpte dem mig att göra en liten bild till min gamla sång lärare.. ska visa bådå,
Till den ena sa jag att jag ville ha ballonger ocg lite födelsefeeling;) ooch till den andra att de skulle vara en cool bakgrund:D Men eftersom båda var SJUKT SNABBA  och fixa detta på FEM MINUTER så hann jag inte säga åt den ena att skita i det så nu har jag två bilder xD TÄNKTE
Att jag skickar den om 3 timmar, och då vill jag att ni har sagt er åsikt om vilken jag ska ta! Skicka här eller på msn så blir det den bilden som får flest röster:D
Här har ni bild nr 1. MELINA
Bild nr 2 ELISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0