Jan. 31, 2010

Ja då sitter man på ett försenat öresundståg och man är väl inte förvånad.. dem lyckas ju aldrig vara i tid såhär års!
ROBINSON!
Ja vad ska man säga, jag hejade på Mats de fyra avsnitten jag sett av Robinson men han åkte ju ut.. HATADE verkligen Jimmy och Anders! Vilka jävla falska idioter! Jimmy satt ju och sa i tv att han kommer skicka ut en efter en, spelar ingen roll vilken ordning
- så fick han anders och Sanna med sig.. Sanna stack Veronica i ryggen för hon hade ingen ryggrad själv att stå emot killarna trotts att hon visste att pakten skulle upphöra när dem var tre kvar så hon var ju näst på tur?!
De jag ville säga var att jag inte alls ville att hans skulle vinna, men hellre hans än någon av de andra tre!
Dem tyckte att tävlingarna inte skulle avgöra vem som åkte ut utan öråden. så då är det ju inte bästeman som vinner? utan dem åker ut för att dem är hot?! - Sen när det avgörs i Öråd i finalen så tycker Jimmy att det är oträttvist?! DUBBELMORAL och SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA! hugger man folk i ryggen och kör ett Socialtspel (som jag inte tycker hör till överlevnad över huvudtaget) så får man igen! HANS hade vunnit 11 av 15 tävlingar som han deltagit i - värdig vinnare JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0