Vad är lycka för dig?

Lördag:

Vaknade efter en mycket händelserik natt med de sjukaste drömmarna på länge.

Vi fyllde dagen med nyköpta bullar och Sex and the City.. de kan ju aldrig gå fel?

Efter en dusch fick jag bege mig mot Mobilia för att hämta nyckeln ( eftersom jag skulle jobba på söndagen) Snacka om omväg att behöva dra till malmö för en nyckel....? nåväl,

Stressade mig tillbaka till lund eftersom jag och Elisabeth skulle se på en dans föreställning som hette Stanna Upp

En riktigt bra föreställning med ett syfte att få folk att tänka om, vad dem egentligen gör av sina liv. Eller, så tolkade jag det,

Den var i allafall SKITBRA och man rycktes med i den djupa handligen och föreställningen slutade med en fråga vad är lycka för mig? De medverkande svarade en efter en vad som var lycka för dem, och sedan började ett bildspel, fullt av lycka! Människor som går på lunds Dans och Musikal skola, som var fullt uppe i skratt när bilden togs, och jag tror inte det fanns en i hela lokalen som inte smittades av alla léenden!

Sedan ryckte dem upp publiken på scen och föreställningen förvandlades till ett 30 tal dansande studenter (ink mig;) och alla dansade som om livet precis funnit sin meninng.

På föreställningen träffade jag min absoluta favorit MATTIAS REISDAL och efter föreställningen tog jag arväl av mig älskade Elisabeth och Gick och käka med mattias!

Efter att vi nog suttit på Restaurangen i 3 timmar av konstant prat om såklart LONDON och givetvis mera;) så bestämde jag mig för att dra hem. Hur tråkigt det än låter, så skulle jag ju faktiskt upp tidigt och jobba dagen efter..

Efter att ha improviserat fram en ny låt (efter att fått inspiration av föreställningen) så kom mamma och pappa hem...

Och däribland 8 andra som bestämt sig för att efterfesta hemma hos oss.. "suck" utvilad var det tänkt?

Satt med dem och spelade lite ooch sjöng tillsammans innan jag och Ella gick upp för att sova, Med Rod Stewart dunkande i hela stereo huset så kan jag inte påstå att jag lätt kunde falla till sömn, så Sex and the city fick bli mitt tidsfördriv innan ögonen själva slocknade....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0