Vem gillar Aidan?

Har precis försökt få mina pigga ögon att somna till Sex and the City, men det funkar ju aldrig.... Såg avsnittet då Carrie och Aidan träffades.. jag gillade aldrig honom.. Han är inte min typ direkt..

Vad har hänt med Blogg.se? Jag kan inte 'ndra typsnitt eller lägga in bilder längre? får nog skälla ut dem litegran!

Imorgon blir det ingen lätt match att gå upp.. 06.00 står plankat och SKOLA Står på schemat! Slutar 14.00 och då var det tänkt en runda till Lund och fynda på Bianco!

Mot kvällen blir det herr Match i björkvikshallen med Malin hjärtat Pålsson:)

var kvällen sen slutar får jag återkomma med, blir nog en Mammakväll med the bucket list med min absoluta favorit Morgan Freeman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0