Feber och Magsjuka

Så en utgång i Malmö igår gjorde inte något bättre... idag mår jag förjävligt trots min nyktra insatts!
Träffade en otroligt trevlig stockholmare som var otroligt torr och pratade sjukt tyst... gjorde att min kväll blev "va?" "förlåt?" "asså förlåt jag hör inte" och sedan blev det".......ahaaaaaaa?" det värsta jag vet är när man pratar emd ngn och så har an sagt VA två gånger och så får man ju inte säga det en tredje gång för då verkar man nonchalant så man gissar sig till vad den andra säger och bara nickar och håller med....
°
Men då när man kommer till en fråga
"jaha vad jobbar du med?"
"va sa du?"
"Vad jobbar du med?"
"en gång till?"
"vad jobbar du med?"
"heheheh jaaaa preeciiis!..? hehe"
°
fattar ni vad jag menar? man hoppas på att det var en ja eller nej fråga och har han ett leende så säger man ja o annars ett nej men på en fråga som innebär ett svar kan det bli pinsamt.. som då i mitt fall...
°
Idag har jag kräkts 2 gånger och jag känner att den tredje är inom räckhåll... det ligger i luften. försökte sova bort det men det blir bara värre när jag ligger ner :/
o min bror kommer imorgon.. inte kul alls o behöva vara sjuk....
°
Det ända jag gjort idag är att följa johanna till södervärn och sedan försökt sova... facebook är räddaren i nöden idag... Gick dock precis till LIDEL, Hur fan stavas det? och mådde världelöst.. när jag såg att dem inte hade tomater höll jag på att få spel...
o ni tror inte jag såg en kundvagn med dem sista tomaterna i?!
°
Jag önska jag kunde återberätta historien om när jag stal tomaterna från en kundvagn och sprang iväg med körsbärstomater otroligt nöjd, men inte idag...
jag hade inte orken att sno med mig något utan jag tyckte hellre otroligt synd om mig som inte hann i tid till tomaterna...
°
Just nu väntar jag på att Carro ska komma in på Skype och sedan ska jag nog ta o kräkas lite till... sjukt ont...
nej, ni får lite bilder från igår ändå.. ingen på emma har jag dock, KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0