Hatar folk som stirrar...

Jag förstår inte varför man stirrar på folk? typ, dem kopplar inte att det är rude? Irriterande...
Varje gång man sätter sig på en buss eller tåg så finns det alltid ngn som typ GLOR... "försöker se vad man skriver på datorn eller stirrar för dem tror att man inte ser dem för man har solbrillor..." hallå?
°
Iaf, en grej, har ni suttit bredvid ngn som haft en tidning på tåget? o så bläddrar dem och man har inget att göra och helt plötsligt fastnar ögonen på en artikel och man försöker läsa otroligt diskret och fort innan dem hinner bläddra vidare.. haha jag har gjort det.. skit störigt... En gång var det t o m en artikel om en kompis som jag sååååå gärna ville se, men jag vågade inte säga "kan jag bara få titta här" haha sjukt ohyffsat :P men ja dubbel moral here i come;)
°
Har varit en tuff vecka på det nya jobbet, träffat nya sköna människor och fått umgås extra med Ems... Dock har jag befunnit mig själv i Hörby alldeles för ofta;) haha HörbyMarknad vad minnst sagt tråkig ;D
Igår åkte jag o Molle till Johanna och kollade på massa American Pie filmer!
°
Uppe tidigt och ska jobba nu... fan vad jag ångrar det... varje helg e nu inbokad typ...
Jobbar på The Body Shop i Lund till 15 och sedan buss till hörby för att jobba på Yangtorp från 17 - 20...
Och idag skulle bli den varmaste dagen på länge? JAG TÄNKER FAN TYCKA SYND OM MIG SJÄLV!
°
Nej, snart i Lund då så jag öslar inte mer tid på denna värdelösa blogg som jag försöker blåsa liv i;)
Fierce and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0