I must say...

Att mitt liv är ganska så spott on kind of flawless!
och detta säger jag med ett stort herpes munsår, helt singel, ingen fritid och ett super enformigt jobb!
°
Helt ärligt, så har jag insett att pengar, verkligen INTE makes you happy...
Insåg idag att pengar är det ända jag har, ingen fritid, ingen pojkvän, och bara två månaders väntan...
Men trots det, så mår jag fantastiskt bra!
°
Sitter i min underbara etta vid Södervärn, (törs o säga flera gånger) med Two and a half men igång, hårfärg i håret, fönstret wide open, och redo för nästa morgon!
°
Sjukt, i förregår så kände jag mig precis tvärt om, helt värdelös och otroligt uttråkad! haha
men ja, vissa dagar är väl sånna?
°
Måste skapa mig lite tid åt att spendera pengar nu med;)
Madde hon ska nu mera med mig till London!!!! Jeij!
Imorgon kommer Johanna hjälm och gör Malmö i obalans med mig!
På fredag kommer min Bror till Sverige!
På lördag kommer Pull till mig i Malmö!
På söndag blir det spendera pengar!!!;)
°och imellan allt detta ska jag jobba heltid! det gillar vi;)
°
Festen i Augusti börjar närma sig och jag försöker fixa stolar o bord, var kan man hyra det billigt folk? har några ställen på ingång,, får se hur det blir, men bra blir det;)
°
Nej dags att ta den blonda hårfärgen ur håret och ta en dusch!
vi ses!!!
Fierce and Love!
L.R

Kommentarer
Postat av: Áslaug Ásmundsdóttir

Þú skifar svo skemtilega pistla á blogginu þínu! Held bara að þú hafir duggnðinn frá babba þínum og Andrési frænda þeir vildu helst alltaf vera að vinna. Góða skemtun þegar brósi þinn kemur.

2010-07-10 @ 23:31:50
URL: http://asalugas.blog.is

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0