I've had it up til now.. nomore nomore

For a second I felt proud of you
for a moment I could say, "I know him"
for a minute I wasn't ashamed of you
for once I felt that you gave in

Those 2 seconds went to fast
I felt I should known better
Of course it wasn't gonna last
now I know that Love doesn't matter

You're left alone and I don't care
the time that's left's for me
you're shit's to much for me to bear
it's time for me to be free

So what I was a fool
at least I believed in you
So what I'm not that cool
you tear everything in two!
Ja som ni märker är jag nere
jag orkar inte vara den starka hela tiden,
bara för att man inte visar sina svaga punkter
betyder inte att man inte har några
det betyder inte, att man inte behöver någon som ringer
Jag är trött på att ständigt behöva ställa upp
nu är det fan inte min tur längre...
om man uppskattar sina vänner så kan man ta upp telefonen och ringa
2 minuter kostar ingenting
men det betyder en jävla massa för någon som bara behöver 2 minuter
Jag orkar inte anstränga mig hela tiden längre
man kan fan visa lite uppskattning
annars kan det fan vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0