My life

Eftersom mitt liv har tagit ett minst sagt intressant turn så river jag av ett inlägg för er ;)
°
Igår hade vi lite grillkväll i ormanäs som slutade inomhus efter den klena insatsen från folket!
Med en hel del trötta arbetare så blev stämningen mest Trevlig skulle jag kalla det, några hann dock hälla i sig en del så det blev Skönsång mot slutet;) inga namn...
°
Jobb idag i Mobilia och jag fick med mig ett Citron Body Butter och en Nutriganics Ansiktsmask :D känn på den;) det var två olika priser från tävlingar! alltid lika kul, och ni tror väl inte jag förlorar heller? ;)
°
Skulle bli studentfest ikväll, men när både huvud och kropp säger ifrån så har viljan inte längre en talan :( blir att sitta hemma en lördagskväll och fylla mitt tomrum med FILM!
°
Imorgon är det Malmö jobb igen och på Måndag är det första dagen på det nya jobbet :D SPÄNNANDE!
Jag var ju så generös och skickade länken till Emilie som därför OCKSÅ FICK JOBBET efter en briljant intervju;) Så vi drar tillsammans, Måndag 10.56 från Höör ;)
°
Dock ska man skriva på kontraktet direkt, och eftersom jag drar om 2.5 månad så kan jag inte jobba där om minimum är 3 månader.... DÅ har jag ett annat alternativ :D
°
Har nämligen fått ertt erbjudande att jobba i en restaurang:D hur mysigt är inte det????
Så jag fortsätter ju med Body Shop men sen får jag se...
SÅN FLYT JAG HAR!
°
Hade en massa i tankarna att skriva men ja... glömmer hälften..
°
undra på om man ska fira Midsommar i Långaröd/Önneköp eller Lyby...?
°
Hörbymarknad, när e den? tror inte jag varit på det på flera år...
°
Åhus, vilka datum e de sista helgen? Man kanske ska va med nu :D med dansbandslaget, hoppas fan det!
°
London ska bokas i mitten av Juli åker man....
°
Vad händer mer?
°
OH någon sa precis på tåget att Iphone 4 kommer om 2 veckor!!!!! jeeeiiiij
°
Nej nu räcker det va?
lite bilder?
°
Elisa på sin student
Jag o moster är kreativa;)
Emilie o jag bada
Jag gick på stüdent
Jag gjorde Naglar på Molle
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0