Rama-dam-dara-dam

HEJ UNGAR!
Söndagar är mina officiella Bloggdagar så inte är jag sämre idag!
°
Sitter på ett packat Öre-tåg från Malmö efter 5 timmars arbete!
Skickade till Emilie och bad henne sova hos mig ikväll så vi ska ha lite Girlpower night med Maskar och This is it - Michael Jackson!!!!
°
Imorgon beger vi oss till Malmö för det nya jobbet ju ;)
°
Officiellt har jag och Dans-Erik slagit ihop oss med Sommar-Avkeds-20 årsfesten, och planeringen är i full gång!
Just nu efterlyser vi en fet ljudanläggning som ska väcka hela ormanäs!!!
°
Tänk på nu att det är den 14 Augusti och vi räknar med dig;)
°
Drömde den sjukaaste drömmen i natt.... mitt förra jobb skulle stämma mig för att jag skaffat nytt jobb?????
°
NEJ  nu blev detta ointressant... vi hörs hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0