Life is boring me

Vad driver mig till att skriva här klockan 01.56 en söndag?
To be honest... I don't know..
Har surfat runt lite nu ikväll på olika håll.. letat lägenhet, sökt på lite märkes klänningar (varför?) Jag planerar ju ändå inte att köpa ngt.. Fåtal bloggar, åter Facebook...
Asså Facebook... erkänn att så fort man inte har en ny händelse* när man loggar in på FB så blir man lite smått uttråkad.. Räcker att man surfat vidare i 3 min o sen kommer tillbaka och ändå är man förvånad att inget har hänt..
tror ärligt att jag blivit lite skadad av FB.. om jag ska vara ärlig så vet jag inte om jag klarat mig utan FBi en vecka... kanske, men en månad tror jag fan inte alltså haha... egentligen är det sjukt sorgligt..
En fas kunde man ju hoppas på men nej.. inte såhär 5 år senare..
°
Nog om facebook.
Såhär lagom in på sommarn så saknar jag Handbollen som fan... inte just spelandet, men allt runt omkring.. åka till bornholm med andra lag, eller danmark eller Partille eller Åhus..
Men att göra det idag skulle bara göra mig besviken.. det skulle inte vara det samma utan de som varit, så kanske bra att sluta på topp?
°
För övrigt så har jag hyrt en lägenhet i Malmö :) Alldeles ensam! Ska bli såååå super härligt att bo själv, kunna ta hem vem man vill när man vill utan att behöva förklara sig! ta mig rätt! Ska bli skönt att kunna cykla till jobbet, kommer nämligen att bo sjuuuuukt centralt, SÅ OM NI VILL KOMMA OCH GÖRA MIG SÄLLSKAP DO IT!
°
Bilder kan ni få nästa gång!
°
Imorgon är första heldagen på jobbet utan utbildning. Vår Chef är faktiskt inte den fulaste fisken i havet om man säger så... Han ser bättre ut än hollywood stars, och då överdriver jag inte... vill inte lägga upp en bild ifall de skulle Googla mig..
°
Jobbet är faktiskt super härligt! Vi kom igång i torsdags, vid 18.00 efter att ha haft 4 dagars utbildning och gud så nervöst det var! Men människorna där är suuuuper härliga och cheferna unga och sköna! Massa sociala människor!
°
Hörbymarknad närmar sig och jag tror jag visar mig där iaf första dagen.. var ju nått år sedan sist tror jag.. inte mycket för marknader men behöver en ny piercing så man kanske hittar det.. sen träffar man ju alla gamla hörbyvrak!
°
Anledningen till detta inlägg var för att jag kände att jag verkligen behövde ngt nytt i vardagen.. så var tvungen o skriva av mig...
Pengar är SÅÅÅÅ INTE allt... just nu är det nog det ända jag har... Ingen bränna, ingen fritid... ingen kärlek.. ingen spänning... bara pengar.. och detta är ju faktiskt bara saker som jag INTE kan köpa mig till!
°
Får stå ut ett tag iaf.. flyttar till Malmö Nästa vecka så då kommer jag att spara mig tid och o kanske skapa lite spänning och kanske skynda på en bränna!
°
Just det, Pull kommer ju hit nästa lördag med, något att se framemot!!!
°
Förresten Midsommar var väl kul.. slutade tidigt så det passade ju mig! Lite oväntad Var den dock, men ja, helt okej kväll..
°
Nu tänker iallafall jag sova..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0