Week

Sändag i all ära, men fortfarande sjuk.
°
Denna veckan har varit speckad!
Shopping med Rasmus
JOBB JOBB JOBB
Amatör Teater med the Hörby Galls
Molle med Molle
Studentfest
Jägers
Love med Johanna
Myskväll
Mycket Elisabeth
Intouch med Thames Valey University
Möte med Jack Abrahams
Hjärta med Emilie L
SJUK SJUK SJUK
SPYSPYSPY
ja så var nog hela min vecka....
otroligt snabb och rolig!
Tack Molle för i torsdags o tack Julia, Emma o Dessie!
Tack alla som jag stötte på på jägers, var aningen bränd så jag ber om ursäkt!
det fanns nog inte en ända kö som jag inte trängde mig i och knuffade mig fram i, Förlåt för det.
Jag hade med mig en hel vodka flaska i väskan och glömde hänga av mig jacka o väska så dem kollade min väska varje gång jag gick ut från 18 dansgolvet men ändå såg dem den inte xD jag hade en super liten väska och flaskan tog upp all plats... hmm hur bra vakter har dem egentligen? ja jag tackar iallafall ;) fick med mig en hel flaska hem!
°
Sjuk fredag lördag o söndag, ändå jobb igår o idag...
Malmö snart....
°
Jag vet att jag e dålig på o skriva men jag har för mycket att göra!
Ledig hela veckan nu och hoppas på MYS med Johanna o Emilie för EN GÅNGS SKULL ;) <3
°
Dramat i hörby var super dåligt xD men det är väl tradition att se det iaf...
sjukt dålig handling tycker jag... man visste ju vem som var boven redan 10 min in i pjäsen... palla?
°
Måste hitta en lägenhet nu snart... har hittat några, kanske ska ladda upp bilder på dem?
ska se vilken jag skickar rasmus på att kolla in till mig!
°
Bilder väntar sålänge..
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0