Will you be there?

Bloggen och jag har inte gått ihop på sistone, har inte haft något intresse att exposa mitt liv.
därför har mina besökare minskat med 75%? Det känns bra, ibland tröttnar jag på att inte ha något att berätta för dem för oj, de har redan läst det på min blogg......
°
Var ju på föreställning igår och jag grät i Michael Jackson Medleyt, Karin, en koreograf och danslärare på skolan hade gjort en enastående koreografi till Will you be there.
°
Idag meckar jag med lite prylar inför morgondagen då det är Elisabeths Student! Otroligt vad tiden gått fort, för bara några dagar sen kändes det som vi var på Valborg tsm och nu är det snart Midsommar. Ja vad händer på Midsommar förresten?
Otroligt nog, ska jag nog vara i hörby, om det så blir Lyby Festen eller Yangtorp får vi se. Inget verkar bestämt.
°
Snart kommer antagligen Malin Molle Pålsson hit o ska få sina Nails-done och givetvis blir det maaaassa GOSSIP ;)
°
Ikväll ska jag Mamma o Moster till Yangtorp och äta. Blir otroligt mysigt!
°
Morgondagen blir hetsig! In till Lund för att gå på sermonin på Lunds Dans o Musikal skolan och sedan till Elisabeth för att fira henne så jääävla mycket!
Vidare mot Lund sedan för efterfest vid 23 tiden och sedan hem på morgonen!
°
10.00  bär det av mot Malmö med Mamma o Moster som ska göra vars ett skönhets ingrepp;) får se om jag hoppar på och fyller läpparna? naah...
°
Sedan är det Lund och åter Jobb för hela veckan... Puh,
°
Behöver en kille nu som jag kan kramas med o bara vaaa! finns du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0