50+x2+x4

Är det någon som sett Lyxfällan?
Såg precis reklamen för nästa program, där en kvinna säger att hon inte öppnat räkningarna  8 år?!?!
Är det möjligt? JAg skulle må så dåligt att jag inte skulle kunna sova om nätterna!!! Bara tanken på att jag har en räkning på 150 kr som ska betalas inom en månad gör mig orolig! USCH NEJ!
°
Sen säger hon att hon inte fattar nånting? alltså med räkningarna o RÄNTA o sånt! Jag menar, man tar väl inte ett lån, eller köper något utan att veta om det kommer ränta osv? Nu är jag ingen expert på räkningar, men jag vet ju att om jag väntar med det så kommer det bita mig i röven senare!!!
°
Så hoppa över de där skorna du suktat efter denna månaden och så kanske man insér att, de där skorna var snygga då... men nu har alla dem! GÖTT ATT MAN INTE HANDLADE!
°
Nej buhu, ska upp tidigt imorgon o fixa naglar!
NIGHTY NIGHT SUGAR HUNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0