Bitter är jag nu..

HAHA en kund blev helt fascinerad av vår sopkorg xD Till och med så pass att hon ville köpa den...
°
°
Känner verkligen att jag bara vill sitta ENSAM på tåget just nu, Hungrig och sur är jag... Jobbigt..
Så sätter sig Världens trevligaste och härligaste utvecklingsstörda kille!
°
°
tåg kondutören kommer och ber den ungderbara utvecklingsstörda killen  ( usch de låter så hemskt, vi kallar honom Nils)

Han säger till Nils "Du, det går ju inte o läsa vad det står..."
"APRIL!" Sa Nils
"Ja, men de går ju knappt o läsa..."
"Ska jag ta en ny sånn lapp kanske nästa gång?"
"Ja de borde du nog göra"
°
De slutar o prata...
°
Sedan sitter Nils o mumlar för sig själv
"Kunde han inte läsa... Jag ser högt o tydligt att det står april... de står april.. kunde han inte läsa..?"
°
sen fortsatte han
°
"Kan han inte läs... kan han inte läsa att de står april.....Kanske han skulle gått till en ögondoktor i stället... DU KANSKE SKULLE GÅTT TILL EN ÖGONDOKTOR ISTÄLLET FÖR ATT JOBBA PÅ TÅG!!!!...... jävla idiot..."
°
Haha De skrek han till konduktören fast han redan lämnat vagnen...
°
°
aaaw stackarn, kommer han lide o tänka på de hela kvällen.. hehe, men han åkte samma buss som mig innan så jag vet att hans kort fungerade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0