bjärnum

HEJ LOVERS!
Sitter just nu i Bärnumsmusik skola och har minglat lite med kändisar;)
Nej, men Julia Pull Och Emilie! Mysigt!
Har fått två rundturer och nu har jag sett varje hörn varända dammvrå av denna skola!
Klockan är 17.00 och det är en och en halv timme till föreställning. Borde känna att jag saknar scen livet, men faktiskt så har jag inte känt mig det minst sugen på hela tiden!
Jag tror att det är Musikal grejen som bli avtändande.. Men hade det varit en konsert hade det nog varit lite annorlunda.. men sen känner jag mig ju inte allt Musikalisk förtillfället så thats the point.. ska sätta mig i ett piano rum ch känna på tangenterna lite.. se om suget kommer..
'
Det är ju trots allt exakt 3 veckor idag tills jag gör min Audition i London...
Här kommer lite backtage bilder..
ÅRETS KANSKE SENASTE JULGRAN

Kommentarer
Postat av: emma.

oooj ! haha jag krävde att vi skulle ta bort granen på juldagen x)

2010-03-06 @ 17:23:19
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0