En kräk-lördag

GOD LÖRDAGS MORGON!
Ja, inte för min del dock, Somnade inte förän 05 imorse och Mamma ropar kl 09 att vi ska på Salsa.. PUH.. Ja. de va bara o dra sig upp och ge sig av,
Väl inne på Salsan så mådde jag skumt som fan och efter ha varit med 30 minuter så var det dags att kräkas..
Lite onödigt o kräkas då det bara var vitaminer och Vatten...
Jaja, det var bara o ge sig in i matchen igen...
Har fortfarande lite ont i magen men det ska vi nog bota med en Mojito kväll med Julia!
Har precis kommit hem från en Solning och Systemet och nu ska vi bara ge oss i väg!

Kommer att skriva lite om VARFÖR jag skrev mitt inlägg "Åsikt", som folk blev SÅÅÅ upprörda över.. Jises, I guess my opinion COUNTS!

PUSS på er som klickar er in här;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0