Envy

Hallå igen!
  • Mötte mitt inre avund när jag gick in  på facebook när jag såg att min kompis Dísa som nu bor i London träffade Robert Pattinson

Leicester square idag!

Grön av avund blev jag! NOW thats a man to die for!
  • Sedan såg jag att Karim Sattar har utbildningar i Smink nu i dagarna i Köpenhamn och Göteborg och jag kommer troligen inte få ta del av det, sedan såg jag att han ska till Island!!! när jag var där och han kom dit så fick vi lyx treatment av honom! Han hjälpte alla med tips och sminkade oss alla! Puh,, vad avundsjuk jag blir på att dem ska få det igen!
  • Sedan såg jag att på Disas student så hade hennes föräldrar hyrt hem hennes två Idoler!!! Hur sjukt lyckad student blir inte det?
  • Dessutom så ringde jag kvinnan på lönekontoret för mitt jobb i höör, och det visar sig att det är försent att lämna in mina timmar nu (!!) så jag får inte min lön förän om en månad till?!?!?!!? Huuuur jobbigt är inte det, nu när jag ska till London och allt?
Ja, jag får väl tänka som så att jag har flyt som har ett jobb till och får lön 25 för det iallafall... annars hade det varit BIG PROBLEM för mi...
Men sen kan man ju se det så, tänk att jag får dubbelt månaden efter, då kan jag ju kosta på mig en resa till NY!
Som tur är har jag ju lärt mig konsten att spara, så jag har ju pengar över till resan, så nu ska mina kreditkort vila sig och jag ska bara vänta på att det ska bli torsdag..

Jag kan känna mig lugn också eftersom mitt liv flyter på otroligt bra nu och allt jag vill - det gör jag!
Nu ska jag byta om till aerobics kläder och en tygtoffs;)
neeej inte tygtoffsen okej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0