Grattis Kvinnor, och håll sen keft

Idag är det vår dag kvinnor!
Och jag firar det alldeles ensam i mitt mörka rum med tända ljus i alla hörn och lite Film! Ja, man får göra det bästa av alla situationer!

Letar efter min phone så jag kan ringa mamma och berätta hur sjuk jag är... Man måste få höra "stackarn" "krya på dig" "ta det lugnt" "BLI FRISK VI SKA UT" Några gånger innan man blir frisk så sätt igång och messa mig!
'
Datorn visar att klockan är 18.00 men kan det vara möjligt?
'
Jag har iallafall lyckats släppa ut min Ella och springa under täcket snabbt igen och tända lite ljus så jag får lite mysigare iallafall... Mer av denna dagen har jag inte gjort.. 8 Mars 2010, dagen då jag spenderade hela dagen med säng ljus täcke och film... Sånna dagar får man ha!
'
Men imorgon har jag inte tid med att vara sjuk! då ska det bli Latin Dans och lite Gym! Att vara sjuk mer än en dag funkar ju inte... kroppen blir ju alldeles dåsig o degig! USCH!
'
Läste en ganska rolig kommentar på Face "Så tjejer, njut av er kvinnodag och håll sen keft resten av året"
Tyckte det var ganska komiiskt, kanske vi kvinnor fick vår dag så vi kunde pladdra allt vi kunde, sen får männen ledigt av vårt tjat resten av året!
'
'
Nu är det bara 16 dagar kvar tills vi åker till London, och biljetterna är ännu inte bokade... Får väl fixa det själv!
'
Nej, nu vet jag inte vad jag ska göra.. har ni sett alvin o gänget? Inte jag, så jag kanske ska sätta igång den nu om jag orkar sträcka mig över till andra sidan av sängen......
'
'
Gör något roligt idag tjejer! I wont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0