Gud vad förbannad han var...

JESUS! oj vad fel det blev!
Jag lade ut "mitt" extra nr igår, OUPS...
Det var visst inte mitt nr...
Jag skrev  0768... när det skulle vara 0766 26 7224..
Det förklarar detta:
Hej Du! Jag har fått ett meddelande från 118 100 om varför ikonerna "rör sig" ibland på din Iphone?
Du hade tydligen uppgett mitt nr!!! Sedan fick jag meddelande klockan 02.00 inatt "Jobbar du fortfarande?"
Jag ringde upp och de sa att Lilja Runarsdottir hade detta nr!!! Så jag hittade dig på eniro. Kan du vara snäll och INTE ge ut mitt telefon nummer i framtiden TACK.
HAHAHA ups.. Jag har ju ett annat telefon nr som mina vänner har.. så det kommer jag ju alltid ihåg xD Men så är det detta nr soom jag tydligen gett till ett antal personer xD HAHA
Jag hade faktiskt folk som ringde mig nästan dagligen och frågade efter någon BOSSE?
JAG HETER INTE BOSSE O HAN HAR INTE DETTA NUMMRET!!!!!!! skrek jag ibland när jag fått nog... haha
Men de fortsatte.... Jag var så förbannad... de  kom SMS o sånt med.. drygt
så jag förstår om denna mannen/kvinnan var arg....
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0