Här får ni!

Eftersom ni nu är här och jag inte kommer sitta här ikväll så kan jag bjuda till med ett klipp till.
Detta har många av er sett - Men eftersom ni är betydligt fler nu så kan jag bjuda på denna..
Detta är för hm.. 2 år sen, eller om inte snart 3. Kvalitén är inte den bästa men ändå bra för att vara min telefon.
°
°
Låtens historia:
Jag hade som ni märker, en HUGE CRUSH xD och skrev Massor utav texter. En dag så rann droppen över och jag tog alla texter som jag fick fatt på (jag var i skolan) och skrev ut alla, Satte mig vid ett piano i ett rum. Pusslade ihop verserna och här har ni min Förbannade, förkrossade låt xD
För bästa Ljud, Ha hörlurar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0