KAN DU SÄGA VAD DET ÄR FÖR FEL?

Sitter på bussen p väg från Hässleholm och till Bjärnum,  vilken bonnahåla;)
Sitter o funderar på min packning... vad ska jag ta med mig till London?
Får ha en 15kg väska och e 10 kg in i flygplanet...
°
Tanken var ju att åka med så lite som möjligt och komma hem med så mycket som möjligt!!!
Jag måste ju få plats med shoppingen!!!
°
Iallfall så har jag satt MAX 3 par skor. Dvs Ett par stövlar, ett par platta och ett par pumps...
Sedan kommer jag ju inte kunna ha en outfit för varje dag, så jag får börja planera det lite bättre;)
°
°
Har fortfarande GRYMT ONT i magen och fattar inte vad det kan vara?
Först känns den uppblåst sedan hungrig och sen äter jag och då var det inte de? KAN DEN BESTÄMMA SIG SÅ JAG KAN FESTA IKVÄLL ELLER?!
°
Åt riktig mat för första gången igår på 3 veckor, kan det vara det?
Aja, jag får hoppas på att det löser sig ner mot kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0