LA Chaar

Smilers!
SITTER OCH FRYSER PÅ MITT RUM!
jag skulle lufta ut idag och visst glömt o stänga balkong dörren och alla fönster.. brrrrrr
'
Har shasat iväg mamma o pappa på Middag o Bowling med deras kompisar så jag och Elisabeth får huset för oss;)
Det blidde nog inga fler, vad vi vet i nuläget iallafall...
'
Ikväll blir det party och dansgolvet ska röjas och taket ska lyftas för jag och Elisa är PEPP!
'
Kom hem igår efter den fantastiska föreställningen eftersom Emsans snälla mamma och pappa skjutsade hem mig!
'
Gissa vad dagen har gått till?
Spela o träna som fan på intervaller och musklära.. Mycket Gehör.. Man kan inte komma nog förberedd!
'
Städning har jag ägnat mig åt med. Ella, min love hund sitter ÖVERALLT.. hon fäller som en plockad höna och how much i än love her, så är det abit anoying...
'
'Nu ringde precis Elisa och shes on her way, so i better get dressed!
LOVE<3
/LA Chaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0