Mera Edward

jag vet att klockan är 02 och det är dags för att sova.. Men jag såg precis på New Moon.. Blir så frustrerad.. De ända orealistiska filmen jag gillat är Twilight, men new moon innehöll alldeles för lite Edward!!!! Han är ju anledning till varför man ser på den!
°
Fan heller, vem är Jacob fan? Fick nästan lite rysningar av hans slibbiga långa hår.. usch.. Edward is the real deal!
°
Gymmade med Johan o Danne efter jag jobbat idag! Blev en solning rikare också!
Söndag Jobb 14 - 18
Söndag Jobb 21 - 03
Måndag Jobb 13 - 18
Nu är jag trött! Puh..
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja han är bara såååååå snygg. man blir helt ja till sig när man ser honom.



Håller med dih jakob är sjukt ful



<3 i love u <3

2010-03-23 @ 10:06:44
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0