PANIK

JAG HAR RESEFEBER!

Det hade jag sist jag åkte till london, fast då åkte jag ju ensam klockan 4 på morgonen och vågade inte somna innan och den resan gick ju vilt till!!! Jag sa att jag skulle lägga upp dagboken som jag skrev då, o de kommer, den ligger på min PC laptop o den är så trög så jag pallar inte gå in på den ibland. men det kommer... Kan berätta att den resan var sjukt katastrofal! dit resan iaf;)
°
°
Anledningen till att jag har resefeber, de e för att
  1. Rasmus klöddar med vårt boende
  2. , jag måste skriva ut biljetterna och vet inte riktigt hur man skriver ut på en Mac...
  3. Jag ska börja packa ner eftersom jag har annat o göra ikväll o i morgon så de ligger o trycker mig i bakhuvudet!
  4. Nu börjar jag bli lite nervös inför auditionen! Inte för att jag inte har en låt utan för jag vet inte vilken tonart jag ska köra den i!!!!
°
°
Jag kommer att ha datorn med mig till London så ni får såklart uppdatering! Kommer berätta hur Auditionen gick och så!
°
Sedan måste jag köpa några t-shirtar med!!! hittar inga... När fan ska jag hinna med det?
Nu ska jag skriva ut skiten och kolla biljetter till Göteborg!
°
LOVE/Ly
Dead face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0