Picture time!

Sitter och myser framför tvn på jobb.. (ja det ingår)
visst ser det lite ut som om jag har svarta ögon? Läskigt!
Lovade lite bilder vilket även  innebär ego pics från olika ställen haha!
Loveli SIMON<3 Rasmus hjärta! och Mitt;) moha
Hemma hos Malin - Hennes snygga tavla som hon fått av Kaisa!
Emilie tar emot seriös info här... <3
Jag känner mig riktigt somrig när jag äntligen fått ta på mig brillor!
DIMMA! någon som känner igen vart hatten kommer från.....?
JUST DE! från TEQUILA! - Emilie läser instruktioner om hur man dricker tequila xD <3
JAG ÄR LÅNGT IN I DIMMAN HÄR XD HAHA
Såhäääääär Taggad var jag dagen efter Tequila kvällen.. USCH
YES thats it for now;) peace OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0