Sho e det i Ormanäs skogen...

HALLÅ PÅ ER!!!
Har som ni märkt, lagt bloggen åt sidan en del nu.. Har ändå massor kvar att dela med mig av men har tappat inspirationen till att få mig att verka intressant!
HÄR KOMMER DOCK MITT OTROLIGT INTRESSANTA INLÄGG:
°
Igår blev det hård träning liksom idag... Känner verkligen att kroppen blir hårdare och ömmare,
°
Dock är jag fortfarande lika frustrerad över att jag inte lyckas få så mycket träningsvärk...
Sedan insåg jag att, viisst har jag fått träningsvärk - men på ett helt annat sätt!
°
På handbollen fick man nästan ont i kroppen o musklerna eftersom man tar så mycket stryk samtidigt när man står i försvar eller anfall.. Nu är träningsvärken mer öm och man känner de strama lite överallt!
°
Har precis lagt på luren med Mattias, vi har "checkat in" oss nu och kan bege oss till Göteborgs flygplats om en vecka! EN VECKA!!!! känns otroligt kul och samtidigt lite nervigt.. Var ska vi nu bo? Får besked om det på Fredag!
°
Tränade först med Johan o Danne idag! alltid lika kul med sällskap på gymmet, men sedan kom mamma och vi besegrade ännu ett Yoga pass!
°
Just nu kan jag bara känna hur mitt huvud längtar efter att få ligga TUNGT på kudden och sätta igång Sex and the City!
(Kommer förresten ihåg när jag, johanna, carro o molle satte oss i karaktärerna! Det funkade faktiskt! det fanns en för alla! Men för tillfället tror jag att jag och carro lite har bytat karaktär;) moha! if you know what i mean;)
°
Imorgon blir det en oplanerad dag! Får se vad den bjuder på. Blir iallafall Aerobics på kvällen!
°
Fredag beger jag mig nog till Bjärnum för att invadera Pulls o Ems lägenhet och Lördagen blir väl träning och sedan kanske en bio med Johan o Danne o nån mer!
°
Detta var mitt otroligt ointressanta inlägg som nog fick er att ångra att ni besökte denna blogg idag! För att ni besökte mig det vet jag;)
°
Får väl slänga in ett inlägg om vad jag tyckte om OV matchen, Domar insatsen och Malin Edners och Tomas Rosenbergs gap på bänken i ett annat inlägg... för jag tyckte ju en hel del;)
°
Peace love and understanding, hade jag skrivit om jag nu var en gröönare eller hippie...
°
Men jag nöjer mig med ett
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0