Skidhoppning

Jag tänker anta att alla som läser någongång sett "Backhoppning"?
Tog mig lite tid att insé att "Back" förmodligen var en förkortning av "Skidbacke"
I alla fall,
Har ni sett när dem är i luften och dem är helt vikta som en macka??? sinnes!
Kan inte någon berätta att dem har en klack i pjäksan, eller kan man ha så långa hälsenor?

här ser ni vad jag menar



Ser ni? foten ser alldeles bruten ut? Eller?

Just nu är min hund så sjukt kelen att hon sitter och försöker slicka min hand medans jag skriver.... LÄGG AV... But I Love you... Man kan inte riktigt bli arg på henne, så fort man tittar på henne med en arg blick så ligger öronen nere vid nacken och svansen mellan benen... Tänk att en så stor och varg-lik hund kan ha ett så litet hjärta?

Här ser ni henne sno min frukost med. argghh!



Över till annat

Jag drömde om Carro Wendel i går natt. Drömde att jag var i California och hälsade på och hon lärde mig och surfa!

Sedan dess har jag inte kunnat sluta tänka på det! JAG VILL LÄRA MIG O SURFA!

Med tanke på att mina knän är fullkomligt krossade så borde surfing vara lagom mjukt och bra ballans övning för mina knän? Tror ni inte det?

Har ju velat gå tillbaka till Handbollsplanen och kriga, men vågar faktiskt inte... Jag vet hur ont det gör när det går fel och en operation har jag inte tid med!


OM EXAKT EN VECKA åker jag och Mattias till London! Vi gör auditionen på fredags morgon kl 10 och 10.30! Spännande! Vi ska vara där i 8 dagar och de dagarna ska vi bara se på bra musikaler, shoppa, och umgås! Oj glömde visst, Festa ska vi med göra;)
Ska träffa lite kompisar som flyttat dit!

Föregående inlägg var minst sagt långt! Lite allvar och lite humor som ni märkte!
Har redan fått lite synpunkter och kommentarer, Kul!

Nej, nu blir det:



Såhär trött är Ella efter MIN frukost




Tack för mig



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!!



Du skriver att du fått en hel del kommentarer till ditt skrivande om Lågan.. Synd att man inte kan läsa dem.. :( Hade varit intressant då jag tror mer än jag inte riktigt håller me dig..



// Frida

2010-03-19 @ 07:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0