Svar till Dig

Svar till dig
Hej!!

Du skriver att du fått en hel del kommentarer till ditt skrivande om Lågan.. Synd att man inte kan läsa dem.. :( Hade varit intressant då jag tror mer än jag inte riktigt håller me dig..

// Frida

Hej Frida!
Jag skrev inte att jag fått en hel del kommentarer utan "lite synpunkter och kommentarer"
två "!!" betyder ofta att man är arg, men jag hoppas inte mitt inlägg gjort dig förbannad;)

Roligt iallafall att du har en åsikt om mitt inlägg.
Min tanke var att folk skulle kommentera UNDER inlägget, men som du ser så är det väldigt tomt.
Jag har fått 2 Mail och ett Facebook Mail (om du ville veta) och jag förmodade att eftersom de personerna tog sig tid att skriva där istället för här under så vill dem inte att alla ska se vad dem skrivit? Därför med all respekt så tänker inte JAG lägga upp det här när jag förmodar att dem hade gjort det själva om dem velat ha SINA synpunkter offentliga.
Jag skriver här i min blogg, och det är offentligt, DU har ALL RÄTT att inte hålla med mig! Du ser ju spelet från planen och som spelare så lever man sig in mer i situationerna när man själv är inblandad, därför tycker jag att det är självklart att du inte håller med mig i alla stunder!

Nu vet jag inte vilka punkter du inte höll med mig på, eller om det kanske är ALLA?.


Jag trodde verkligen inte att detta skulle bli en så stor grej som det faktiskt blivit.
Tyvärr så kommer inte jag att avslöja vilka som kommenterat detta.
Jag kan väl säga som så, att de som kommenterat varit väldigt konstruktiva och ärliga. Dem har INTE hållt med mig på alla punkter - så det har du rätt i!
Kan säga som så att de som kommenterat är ju folk från samma klubb som dig, och jag tror säkert att dem läser detta,
Vem vet, de kanske pratar med dig om det!
Du får ha en super helg!


/Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0