två dagar närmare!!!

Helgen är över!
°
Tänk att jag hann med såpass mycket?!
°
Fredag:
Jobb från 15 - 02
Lördag:
Dans pass
Solning med mamsen
Stor handla
Storstädning
Pull o Hagen PARTY i bjärnum
Söndag:
Shopping
Jobb 14 - 18
Jobb 21 - 03
Och nu är jag äntligen på väg hem!!!
°
Har två tandpetare i ögonen.. eller inte i, ni fattar.. så trött är jag.. Skumt att ögonlocken känns tyngre när man blir trött xD? Blir musklerna lixom slappa eller?
°
Nu ska jag snart hem o sova RUSET av mig, En lång dusch imorgon bitti och sedan Jobb i Lund! Kom förbi The Body Shop eller vinka när ni vandrar på Lilla fiskare gatan, så blir jag glad!
Sedan blir det snabb fika med mattias!
Direkt hem till höör o träffa Danne!
Träna på In2
Sen gå hem o dööö i min säng! PUUUH, som jag brukar säga...
OH! Twilight, jag är INTE en av dem som bara OOOH NEW MOOOON HAR KOMMIT UT O JAG KÖADE I 3 TIMMAR FÖR O KÖPA DEN O MAN FICK ETT ARMBAND MED DÄR DET STOD VAMPIRE GIRL!!! FATTA GREJEN!
°
°
Nej, haha Julia Henriksson får stå för den biten;) (jajaj jag vet jag överdrev... LITE)
°
°
Nej men jag har faktiskt filmen hemma o tänkte se på den nu ikväll men jag pallade inte... erkänn man måste vara i ett Twilight-Mood för att orka se filmerna...
°
°
Trotts att Edward/Robert är världen snyggaste kille! HUH, tror aldrig jag haft en så här fet kändis crush tidigare!!
Om ni undrar vilket sammanhang bilderna har till texten så kan jag berätta att det inte är något... Jag slumpade fram tre bilder och det blev dessa tre.. hum, kanske man skulle gjort oftare!
PUSS O RIKTIGT GOOOOD NATT!
tror jag tar duschen innan jag går o lägger mig, GUD SÅ SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0