Helt oinspirerad

Kände ångest inför detta inlägg...
-
inte av någon speciell anledning men bara för jag egentligen inte vill skriva..... Skumt
'
Men så loggade jag in på blogg och kollade statistik och då fick jag bara ännu mer dåligt samvete...
Att ni tittar in här om dagarna och så kommer inget nytt? vad är det för stil?
'
Kan kortfattigt berätta om min vecka helg.
'
I torsdags Jobbade jag ju somsagt på TBS, hade 4 sminkningar och kollade sedan Treornas musikal som var bra!
'
'
Fredag
  • Gjorde jag inte något Speciellt mer än att sola, träna inför audition
Lördag
  • Upp tidigt för dans pass.
  • Åkte sedan till Älskade Hörby och kollade Handboll
  • Åkte därifrån till Lund för ännu en föreställning
  • Träffade Minnsan och vi hyrde film och körde hem till mig
Söndag
  • Åkte jag och Minnsan till Lund
  • Sedan Jobb i Malmö Mobilia
  • Sedan hem och Spela lite Piiiaaano
  • Sedan Jobb i Natt
'
'
Imorgon blir det Träna träna träna...
Tror inte jag har mycket mer att berätta, inget intressant och inget jag pallar skriva..
'
'
Tycker att det är skandal att Anna ska REPRESENTERA SVERIGE i FULA converse skor! Har aldrig gillat sånna skor! Fruktansvärt fult och enbart för pengarnas skull. tycker det är respektfullt av henne dessutom...
Hon sjunger som om hon slukat Cher och hon skulle nästan kunna ha flabben stängd, hon sjunger ju som en buktalare! USCH säger jag, och skippa den jävla gitarren! Vem vet inte vid detta laget att all musik redan är förinspelad?
'
'
Bara för det så ska jag ha en trumpet en saxofon och en flygel och låtsas spela på allt samtidigt när jag är med!!!
'
' Nej nu är klockan 3.03 och jag ska börja bege mig!
en gammal bild får ni

Kommentarer
Postat av: molle

du är alltid snyyyggggg!!!!

2010-03-15 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0