PULL SNULL

Imorgon blir det Dans pass 10.00 och sedan MYS med denna pingla

jag är sååå ful på denna bilden, känner ni igen Pull o Angelica?

Här är vi på efterfest efter vår sista föreställning.. våra ögon ser svarta ut:S
Blir dem så efter 4 veckors intensiv produktion?

Sommarshow 2007

Sommarshow 2008 - Man kan inte se att 3 sekunder innan så var alla super stressiga och alla skrek på varann och sen sa vi "Vi tar en bild som ser ut som om vi har SKIT ROLIGT" HAHA lyckades vi eller?
Förlåt pull o Rasmus, nu har jag förstört imagen på denna bild;)
Föreställning 2009
Bye bye birdie
1an 2006

Sommarshow 2007 Mimz Pulls o Jag, de komiska med denna bilden är att jag
RÅKADE böja mig så där stod sarah utan BH haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0