Sleepy

Hej på er!
Kollar på det här "Svårt att sova" dokumentären från Great Britain på 4an.
Har ni sett det?
En sak som jag lade märke till var att ALLA par som var med (dem hade natt kameror och filmade när folket pratade och gick i sömnen) så hade alla en 140 säng?!?!?! och dem delade täcke????
PUH!!
Om jag flyttar till GB så tänker jag ha en EGEN storsäng och ett EGET FLUFFIGT täcke!


Dem har ju lakan som täcke? hur mysigt är det???
Nu ikväll handlar det om barn som svamlar runt i sömnen.. om jag ska vara ärlig så känns det som en "oupptäckt" energi, som tar sig in i UNGA själar...
Speciellt när en ung tjej vaknar 1 timme efter hon somnat, VARJE NATT och skriker av en nattskräck.. tydligen så sover hon, och är helt omedveten om vad som händer. ändå har hon ögonen öppna och pratar på andra språk och skriker av rädsla...
Jag, som kanske i detta fall är lite flummig, TROR faktiskt, att det kan vara döda energier som försöker bli hörda genom att använda någons kropp....
Låter jätte dumt nu när jag läser det själv, men jag tror det!!!
Man kan ju också tro, om man ska vara medicinskt korrekt och ha en "Naturlig"förklaring till allt, att det är muskel spänningar...

EN SAK TILL
detta med att föräldrar ger med sig och låter ungen tillslut få sova i deras säng.... KOMIGEN?
JO, dem sover ju såklart i pyjamas, men hur skönt är det att sova påklädd egentligen?
Har aldrig varit ett fan av pyjamas, nattlinne eller liknande..

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej! Vilken rolig lite sarkastisk blogg!

2010-03-19 @ 17:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0