1...2...3 BOOM!

Minns ni åhus för något år sen? Då när vi hade gråa pannband och det stod något personligt på varje?
Ja, jag fick två!!! Rubriken var den ena och den andra nämner jag inte ens... Carro stod för detta!
TACK CARRO;)
Gjorde ett hur kort stubin har du?
°
°
°
Du står vid kassan , och det är vädigt lång kö och du har bråttom... vad gör du?
°
°
Du och din bästis hade bestämt att ni skulle va... men sen ringer hon/han och säger att hon inte kan, vad gör du?
°
°
  1. Säger att det är okej och att ni kan ses en annan gång
  2. Säger "Vafan vi hade ju bestämt" och slänger telefonen i golvet
  3. Blir lite besviken och säger att ni faktiskt bestämt, men du klarar det
  4. Blir förbannad och säger att du aldrig mer vill se henne igen och slänger telefonen i väggen
°
°
Din mamma väcker dig en timme för tidigt innan skola, vad gör du?
  1. Mumlar att hon ska lämna dig i fred
  2. Lägger huvudet under kudden och skriker "LÅT MIG SOVA
  3. Blir förbannad på din mamma och skriker att om hon inte lämnar inom 5 sekunder så kommer hon önska att hon aldrig var född (hjälp! skulle man säga så till sin mamma?)
  4. Stiger upp ändå, bättre tidigt än för sent
°
°
Du ser på tv och mitt i allt så får den ett avbrott, hur reagerar du?
  1. Du flippar ut och skriker till den kommer igång igen
  2. Svär och Mumlar för dig själv och suckar högt
  3. Du säger åt mamma eller pappa att tvn krånglar
  4. Blir lite sur men väntar på att den går igång igen
°
°

Du och din pappa letar parkeringsplats då du plötsligt ser en ledig, Då smiter en annan bil före, vad gör du?
  1. Skriker och ger den det fula fingret
  2. Letar efter en ny parkeringsplats
  3. Vevar ner rutan och skriker åt dem "gå o dö"
  4. Stirrar argt och mumlar svordomar i bilen
°
°
Konstaterar att Mumla svordomar är visst min grej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0