Det finns fortfarande massor att lära

MORNING BEAUTIES!
°
°
Jesus, Jag förstår att man bor i Bjärnum för att man ska gå på Musikal skola för att få en ettårs utbildning, men vad i h* skotta vill man bo där för om man är vanlig? Jag bara undrar...
°
°
Höör för mig är en håla, men där finns åtminstone fler än EN matbutik...
Sjukaste...
°
°
Ja nu sitter jag iallafall på tåget på väg mot Malmö och börjar Jobba 14.00...
Förstår inte riktigt hur jag ska ta mig igenom denna dag d¨jag börjar mitt nästa jobb klockan 21 ikväll.. Ja, som vanligt!
°
°
Jag lovade ju en förklaring på mitt Åsikt inlägg men jag kommer o dröja till kvällen med det..
Jag hade ETT syfte med inlägget, och jag är ganska säker på att det blev som jag tänk...
Sedan är ni andra, extra åskådare;)
°
°
Värt att fundera över medans du surfar runt.

Hur du använder hemligheten

Du är en skapare, och det finns en enkel process för att skapa ditt liv med hjälp av lagen om attraktion. De mest framstående lärarna och avatarerna har berättat om den skapande processen på en mängd olika sätt. Somliga lärare har använt sig utav berättelser för att illustrera hur universum fungerar. Den visdom som finns i deras berättelser har förts vidare frn generation till generation under många hundra år och har blivit legendarisk. Många mäniskor som lever idag iser inte att kärnan i de här berättelserna är själva sanningen om livet.
ı
°
Om du tänker på aladdin och hans lampa, minnns du att Aladdin tar upp lampan, dammar av den och genast kommer anden fram ur lampan. Anden säger alltid en och samma sak:
"Din önskan är min lag!"
I sagan får Aladdin tre önskningar, men om du spårar berättelsen tillbaka till dess ursprung finns det inga begränsningar när det gäller antalet önskningar.
Fundera över det. /James Ray




Anden i lampan är Lagen om attraktion. När du ber om något till universum, exempelvis Gud, så ber du till lagen om attraktion. Den menar att Anden är bara en synonym för verkliga lagen, Du kan be om vad du vill när du vill och uppnå det. Men du måste intala dig själv att du redan fått vad du önskar dig På så sett kommer lagen om attraktion att förverkliga dina drömmar./Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0