IK Lågan historia

Har jag dröjt för länge på det?
Ja, varför jag tyckte att det var okej att hänga ut Malin Tomas och Gert:
Gert:


även om vi inte alls håller med varandra, så tänk tillbaka på dagen då när vi ALLA då, Juniorer, skulle rösta på om vi ville ha kvar Gert, minns ni?
Jag var den ÄNDA som skrev att  han skulle vara kvar! Detta därför att han är otroligt ordningsam och är en trygg stolpe i laget! Man kunde ju alltid räkna med Gert eller hur? Jag har alltid uppskattat Gert, även om jag kanske inte visat det alltid, men Gert lärde mig att spela handboll! Han gjorde ALLT för oss när vi var mindre och han gjorde oss till de bästa 90 laget! Håller ni inte med?
Om ni räknar alla medaljer som vi fick från 2000 och fram till 2004 så stod ju Gert för stommen i alla våra framgångar och sedan fortsatte han sidan om! För mig var det självklart att han skulle få fortsätta vara en del i laget!
Malin:
Malin kan jag inte påstå att jag jag känner speciellt väl, men jag ser mycket upp till Malin. Det känns som om hon är en otroligt rutinerade och pedagogiska tränare. Dock kan jag ju bara prata om de gånger jag varit med!
Hennes ledarstil passade mig faktiskt! (Sedan om vem som spelar A o vem B kan jag inte uttala mig om)
Ett minne som får mig att skratta till inombords är när vi var på Handbollsläger och vi skulle till Hässleholm och spela match.... Vad jag hittade i handskfacket tänker jag inte avslöja, men kan väl säga att man kom varann lite närmre! Och jag kan säga, att nu har jag tagit efter, de jag hittade i Malins handskfack finns nu i mitt;)
Jag gillar Malin, därför kändes det OK att hänga ut henne, men jag tror hon förstod att allt var med en glimt i ögat och inte blodigt ALLVAR! Malin är, enligt min mening en av Lågans bästa tränare på dessa 10 år.
Tomas:
Ja, lite utav samma här, Fast jag har inte tittat i hans handskfack... (undra vad man hittar där dock...?)
Tomas har alltid varit lite utav en "högre makt" i Lågan även när han inte var Ordförare. Han är nog blad de FÅ i Lågan som jag inte bara förknippar med Hörby, eftersom jag träffar honom oftare på ett tåg än i Lågehallen. Jag har nog alltid sett upp till Tomas. Jag läser oftast hans blogg och känner att han är någon som man kan lära sig otroligt mycket av. Han verkar alltid på bra humör (dock inte i underläge;) och det behövs i lågan! Eftersom jag tycker att han någon att se upp till, så kändes det faktiskt lite gött o äntligen kunna hänga honom lite också. ;)
°
°
°
Så, detta var till er som tyckte att jag missuppfattade, eller inte hade en uppfattning om dessa tre, ni har fel, JAG pratade för mig, och jag har en åsikt om alla dessa personer! Märkte ni att jag inte hängde ut den fjärde ledaren? Kan bero på att jag inte ALLS har en uppfattning om honom och ville heller inte uttala mig då!
°
Ska vi säga hejdå till detta ståhej och leva lyckliga i alla våra dagar? Ska ni ge mig ett evil eye när jag kommer och hälsar på Lågan i påsk?;) Neeej, vet ni, de tar för mycket kraft!
°
Dessa tre är också vuxna människor, om dem nu skulle läsa min lilla blogg så tror jag att dem ser att det var skrivit på ett konstruktivt sätt. Inte alla uttalar sig om vad de tycker? Så kan man kanske bli medveten om hur man uppfattas när man brusar? eller inser att folk faktiskt inte bara kollar på bollen som passas runt utan också på det runt omkring.



KISS KISS


Bild från Musikalen Bye bye birdie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0