Hangmeover

Jesus vilken konsekvens man får ta idag!
'
Kvällen igår blev minst sagt lyckad.
'
"Jag hoppas jag blir tillräckligt full så jag inte behöver höra musiken"
Man kan väl säga att både jag och Elisa lyckades...
Då kan man inte gnälla på en dålig DJ!
'
'
Där var förvånansvärt många där, fler än vad vi räknat med, och folk man inte träffat på år!
'
Kvällen slutade vid halv 4 i min säng!
'
'
Det ända jag har ägnat dagen till är Titta på 2ans a halv men med Elisa till hon åkte, Legat i sängen i pyjamas och pratat telefon och mer 2and a half och mer dator!
'
'
ISCH, snart är det jobb,.. om tre timmar! Pigga o Glada! Bilder kommer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Julianlive

Very informative...God Bless

2011-02-07 @ 11:09:12
URL: http://julianlive.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0