VÅRAN RESA BÖRJAR HÄRLIGT!

HEJ alla mina underbara läsare! Ni har varit flitiga och jag dålig! Iknow!

 

 


Sitter på tåget på väg upp Göteborg med min Mattias!

°

Han berättade precis att han gav upp 30 000 för min skull?!?!?! hur underbart är inte det?

°

 

Han hade fått en roll i en musikal impulsivt! Tre föreställningar skulle han spela och få ut 30 lakan för det! Men gissa om han tackade nej bara för att åka till London med mig? Jo tack;) I love you!

 

 

 


Vaknade 06 i morse, färdig skrubbad, nyfärgad, ny blekta tänder, brun som en neger och så givetvis insmörjd med Citron body lotion! UNDERBARA MORGON!

°

 

Vi är framme i Göteborg 10.30 och ska sedan ta flygbuss till flyget!

°

Träffar min älskade Rasmus kväll vid 18 och jag ska krama honom så hårt!!!

 

 


Mattias sitter framför mig och läser slitz… medans jag sitter med datorn i första hugg;)

 

Såg att Jakob ska till London snart! Hoppas man kan stöta på honom då;) STÖTA med stort S;) nej skoja, jag har ju mina män redan!

 

 

 

Nu tackar vi för denna Öresunds resa och beger oss mot flygplatsen;) ni får mer bilder och kanske ett videoklipp därifrån;)

 

 

 

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Sulan

Fråga Mattias om jag kommer få dom nu istället :P

2010-03-25 @ 12:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0