You love to hate me.. PUSS

Ja det verkar så, för ju mer kritiska inlägg jag skriver desto fler läser?


Konstigt, jag som kört på den positiva stilen tidigare? det kanske inte är så rolig läsning?


Men som jag sagt tidigare, så skriver jag här för min egendel i första hand.

Men ni är så förhastiga! PUSS, men ni har korta stubiner ibland? Ni får ta mig med en nypa salt;)
Det har aldrig varit några personliga angrepp här i min blogg;)
Sitter och jobbar för tillfället, ja, så rolig blir min kväll;)
Ska ge er bilder och kanske ett video klipp ikväll;) Så kan ni njuta av mig ikväll för er som hellre sitter och tittar på min blogg istället för att bege er ut;)
PUSS
Kolla så liten överläpp jag hade xD
Skillnad;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0