10 Hamburgare, 13 Cigg och 17 liter cola senare...

Nej så illa är det inte;)
minns inte vad mitt senaste inläg handlade om, kan inte ha varit så roligt...
nu när jag knarkar gossip girl så känner jag mig såååååå ute med att skriva ett inlägg om X o O...
riktigt illa!
°
En grej som jag länge tänkt dela med mig utav men aldrig orkar, det är när vi tjejer, går ut på krogen, i 12 cm klackar, och ska sätta oss på toa..... tror ni man tänker på att man har 12 cm längre ner än i vanliga fall?
°
För min del brukar det börja bra, sedan slutar det med en DUNST 12 cm ner... varje gång samma grej, aldrig lär man sig.. och när man då har sådär dukat upp fint med toa papper, ni vet, tjejer vägrar ju sätta sig på toa stolen utan att läppa papper under, man vill ju inte ha massa gonoré? Nej alltid blir det lika misslyckat...
°
Man springer in på toa efter 10 minuters kö (tjejernas alltid upptaget) och sedan ska man börja med att försiktigt lägga upp toa papper, ingen lätt match.. slutar oftast med att de ligger halvdant, hälften trillar lixom ner i toastolen och sedan när man väl sätter sig, dunstar 12 cm, då sitter man där, med båda skinkorna på ringen... vad gör man då? drar en djup suck och kissar sina 2 liter man druckit på en timme...
°
Varför jag skrev detta här, vet jag inte... komma in starkt kanske? nu vet iallafall ett femtio tal hur jag känner mig på krogen!
°
hoppas ni läste ända ner;)
här kommer en bild från ... iveckan, med elisabeth på tåget...
xoxo, Fancygirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0