18.16 - Tåg mot Göteborg

Så då var tåget inställt från Stehag mot Lund. Visst är det typiskt?
Det var en kvinna  som skulle till Eslöv, jag frågade mamma om hon kunde köra till Eslöv, och Javisst, MIN Mamma <3 Kvinnan fick givetvis följa med!
°
Sedan blev det tåg till Lund lite senare istället.. hann med tåget till Halmstad ändå!
Sitter just nu på tåget till Halmstad och Minnie plockar upp mig!
Det kommer bli sånt drag för jag är super taggad!!!
°
Tog en bild på tåget, har varit så dålig på bilder... ska bättra mig lovar! Ska till och med försöka få med bilder från ikväll och OM jag är riktigt bra, så kommer en liten video;)
°
Mer om denna dagen tror jag inte det finns!
°
Pussi Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0