Ångesten förföljer mig

Hej alla Icke-ångestfyllda.
Och Hej, alla vi!
°
Sitter på Mc Donalds.... Behöver jag säga mer?
Efter Jobb på TBS så bara gick mina ben hit? jag som inte ens tycker om Mc:s?
°
°
Tog en Happy Meal, ni vet man vill vara nyttig men måste ändå äta onyttigt och då väljer ångesten HappyMeal...
Vad är det som är "Happy" med det?
°
Inte nog med ångesten man fick nu efteråt att man krängt så ofantligt onyttigt trotts att Maj skulle bli en bra månad, nej då sitter tjejen vid nästa bord och räknar kalorier... Kan det förfölja mig mer eller?!
°
Tog fram det där pappret man får på brickan, om man vänder på det så står Kcal på varje sak dem har!
Detta är alltså vad jag fått i mig på 10 minuter:
Cheese burgare = 300 kcal
0.5L Coca Cola = 175 Kcal
Pommes Fritz = 340 Kcal
Kethup = 20 Kcal

Total = 835
°
Jag ska få i mig 600Kcal per dag?!
Frågan är hur långt ångesten ska ta mig....
°
Om jag känner mig själv rätt så är det hela vägen till Gymmet redan om en timme...
°
Ska möta upp Elisabeth klockan 13, sedan MÅSTE jag till 24/7 och Gymma bort åtminstone 400 kcal!
Jag vet, det låter super fjantigt och nojigt. Men jag tycker faktisk det är riktigt skönt o spinna lite och sedan komma pigg o fräch till nästa jobb 15.00!
°
Tänk vilket otroligt onödigt inlägg... Men detta låg närmast hjärtat.. o Magen.. för tillfället..
°
Just nu tänker jag på om jag ska ta en Mc Flurry, när jag ändå är igång....
NEJ JAG BARA SKOJA!
°
En super bra grej som jag brukar tänka på när jag blir sugen på något..
Det var en dietist som sa:
Om du jämför din diet/sug med en resa från Stockholm till Göteborg
Om du skulle köra lite fel, så tänker du inte "Oh, nu kan vi lika gärna köra ner till Malmö innan vi vänder"
Man vänder så fort man fått märker att man är fel
°
Jag hoppas alla fattar likheten?
Så om du äter en chokladbit
så ska du inte ta 3 bara för det blev lite fel
ett litet fel blir lätt ett stort..
°
(Så typiskt mig och behöva förklara)
°
Om jag hade sett denna bilden innan jag kom hit så hade detta aldrig hänt...
någon som tatuera in denna på mig?
°
PUSSI!

Kommentarer
Postat av: Sanne

ja ibland händer det mest oväntande och man ser en person med helt andra ögon eller ja kanske är det så man har varit singel för länge och bara vill ha någon hahaha



Jaa mitt hjärta vi måste ses snart. jätte snart<3

2010-05-04 @ 15:24:57
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0