CLUBMASTER

How much jag än suckar på blogging nu, så är jag en höjdare på att handla!
Pengarna hinner inte in innan jag spenderat dem;)
°
Nej, tro det eller ej, men jag är Ekonomisk, eller ja, jag har 2 olika spar koton och ett EMERENCY  Konto!
Så jag har full koll!
Men det jag väl handlar kan gott ha kvalité och lite lyx skadar väl ingen?
Jag ska faktiskt ekonomi shoppa på hm nu snart, dem har fått in så super frächa sköna klänningar!
°
Men det är dags att lägga Ray Ban Wayfare på hyllan och lägga Ray ban clubmaster på näsryggen!
Ray ban wayfarer kommer ju alltid att ha en speciell plats i hjärtat, men även en klassiker får läggas åt sidan då och då inte sant?
Så vad e de för brillor jag precis införskaffat då?
jo:
inte bara ett par utan :D TVÅ!!!!
LOVE EM!
Hela Gossip ligan diggar Clubmaster
("chuck" e såååå snygg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0