Dress up

Är man uppe med tuppen vid halv 10?
Nej knappast va... Men om man somnade 03 så är jag förlåten!
°
Ja det var minst sagt en obehaglig natt och när pappa blinkade ljuset så försvann dem...
Tur var väl det, men dem kommer bara att komma tillbaka en annan dag isåfall.
°
Den där gräsklipparen som pappa ska köpa kan vi väl hoppas att han bevarar med ett larm iallafall..
°
åh vad trög morgon... Ska packa ner gym kläder, ombyte, handduk, smink, dator och jobbkläder... Om en timme kör mammas bil och ja, nu är det 56 minuter kvar..
°
Det dryga är att veta att det är fredag och jag kommre att spendera den på jobb hela kvällen...
°
Har glömt att lägga ut denna bilden, då jag skrev att jag såg en snygg kille på tåget.. jag smygfotade så ni skulle få se min smak;) Suddade dock ansiktet ifall i fall så man inte blir anmäld ni vet;)
Men han va grymt snygg i ansiktet med.... Det ända var att han var liiiite kort och sen gick han lite tjejigt;( hehe
°
Imorgon blir det 20års fest och jag vet inte om det jag köpt är speciellt nog... suck,
°
Bäst att hoppa upp ur sängen och klä sig lite bekvämt o snyggt.. annars kommer denna dagen inte vara värd att stiga upp;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0