Ever used a friend to get to a "boyfriend"?

Well, Risky business I would say...
Ja, jag vet inte vad jag gör, vet inte om det funkar ens.
Borde låta bli. before someone gets hurt..
Men det finns ju inget annat sätt..
Done it before...
Dum jag är.. men ja, det är iallafall inte mina "vänner" jag gör så emot..
°
Och jag får erkänna, att det pirrar extra i magen.. om det är bra eller dåligt får jag väl inte veta..
°
Gjorde bort mig som fan innan ikväll.. kan inte berätta eftersom det säkert är ngn av dem som läser min blogg.. men kan väl erkänna att hela detta inlägget hänger ihop..
°
Fast Pisst off har jag med blivit ikväll.. inte för att det spelar så stor roll. Jag kan tänka mig varför det blev som det blev, men jag hade förväntat mig lite mognad... men det är hörby vi snackar... så mognad är långt ifrån tankarna i den lilla byn..
Well, Jag är glad att jag inte är lika trashig... får ta de som komplimang;)
Love/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0