Fröbannad

...blev jag igår
°
Köpte en cykel för 800 kr. han sa att jag inte kunde hitta en bättre cykel! SÅKLART
öppet köp i en vecka med. Ja det kommer jag att utnyttja!
°
Det var nämligen så att jag köpte den så att jag skulle slippa ta taxi från Lund eftersom jag jobbade till 00 på mårtenstorget så jag hinner inte till tåget då...
°
Började cykla 00 så jag skulle hinna till 11 över..
KEDJAN HOPPADE AV
tre jävla gånger!!!
Missade tåget och fick ta taxi hem för 600 spänn!
°
Jag köpte inte en cykel för 800 kr för att behöva ta taxi hem för 600?!
°
Ringde snubben men han svarade inte.. han kan räkna med terror från mig nu! Game on
°
Killen som körde hem mig tog bara kontanter.. såklart! Jävla svart arbete!
°
Han stoppade in cykeln därbak i bagaget...
°
När jag sa att han skulle få 50 kr extra om han körde fort så skrattade han...
sedan när jag sa att han skulle svänga av mot eslöv så sa han NEJ!
- va?!
- ja du ska till höör?
- Ja? Men du svänger upp där?!
-Nej det ar mot eslof?
- Men oooooh JA DU SKULLE UPP DÄR
°
Ja så han körde förbi och körde 20 minuter längre... fick han ngn 50lapp nej?!
°
När han tog ut cykeln så rev han upp "listen" i loftet på bilen.. HAHAHAH förlåt men jag tyckte det var lite humor.
°
Somnade 04... Gossip girl låg med mig i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0