Fun

Jisses, what a weekend ha?
°
Torsdag fylldes med Musik i Yangtorp och mys med bättan!
Fredag Jobbade jag till 13, åkte till Malmö o Laserdome 14.00 och sedan gick dagen utför!
Jag säger bara: LASERDOME IN MY HEART!
haha sjukaste! Asså jag ska lägga ner tävlingar och sånt... det går inte att spela på skoj...det funkar liksom inte!
°
En lite skitunge stod och sköt mig om och om igen... Till slut blev jag så lack att jag drämde till hans vapen... OJ..
Jag överraskade faktiskt mig själv... det är ju bara på skoj?
°
En kille som blev skjuten dunkade näven i väggen Haha
Men det roligaste av allt var tre knattar som sprang rakt in i varann!! HAHAHA dem låg tre stycken på golvet o kved, jag tog fram vapnet och sköt hela högen MOHA!
°
Nej nog med nörd prat!
°
Vi begav oss sedan till Entré och gjorde Hidden camera! skitkul! Elisabeth fick uppdrag t.ex. Sitta på en bänk och vinka till folk och få 10 styken olika att vinka tillbaks!
E kvinna bara:
- ...? Känner jag dig?
hahaha
°
Sedan gjorde vi oss i ordning och åt tre rätters på en Mexikansk Restaurang och sedan till ngn pubb för att sedan vid 11 bege oss till Wonk För en Exklusiv DRAG SHOW!
Har tagit massor utav bilder så ni får se ikväll!
°
Kvällen slutade hos Elisabeth och Nu sitter jag på tåg till
Söndag, Malmö Mobilia Jobb,Jobb. Min Chef från Island kommer och hälsar på så det ska bli sååååå kul o se henne!!!
Hon är bara 88 så man är mer kompisar än arbetskamrater hehe!
°
Nej nu är tåget framme i Malmö!
Got to run!
Har lite roliga grejer som kommer in i kväll;)
Ps, Bullar ska vara sega..... Citat ala Mormors bageri! ni får veta mer sen;)
Chicco!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0