God Morgon.. ede?

Min första riktiga sovmorgon på väldigt länge!
°
Ni vet när man inte bara kan sova länge utan hur länge man vill!
°
Jag drömde om min Volym tång som jag köpte igår. Drömde att den inte fungerade...
Så snart blir det duschen och sedan måste jag ju prova?!
°
Jag är super sugen på o sticka till In2Shape men hur ska jag ta mig dit liksom... irriternade!
°
Har precis reserverat biljetter till Green Zone. Vet inte om den ska vara bra eller inte, får väl kolla trailern på Youtube?
°
Mamma tycker att jag ska köpa mig en ny TV.. Jag vet inte om jag ska lägga pengar på det?
Är riktigt sugen men då ska det vara en 37" eller 40 " och det kanske är korkat om den sen bara kommer att stå när jag är i London...?
°
Jag känner verkligen hur magen kurrar just nu... jag åt ju inget mer efter Mc i går lunchtid... De låter dumt men hallå... 800 kcal på en måltid... blir man sugen på en till eller? - Nej
°
Slut på inlägg
Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0