Lilja den Tråkiga

Haha ni är roliga!
50 besök - och 150 klickningar xD ?
(Jag trodde bara att det var hörbys damer som följde denna bloggen, men dem är ju utomlands så det måste ju vara fler?!)
°

Ja, roliga är ni iallafall! Jag är dessvärre mindre rolig, jag borde ha med mig ett block överallt, jag kommer på så roliga grejer ibland o skriva och sedan glömmer jag helt plötsligt bort det när det är dags för inlägg.. därför dem blir så få nu förtiden..
°
Har jobbat 10 timmar idag och mina fötter klagar en del...
°
Såg att jag ska jobba på Yangtorp nästa Torsdag! Oh det är så mysigt där! bara att vara där ger en så mycket!
°
Jag tycker att det är dags för mig att skaffa pojkvän nu, har fått upp ögonen för en kille... men ja, vi får väl se. Ganska otippat om jag får säga det själv. Men han är Stilig...
°
Klockan är 01 och jag ska upp 08.. inte bra detta.. måste verkligen slockna nu... ni som skulle få bilder o allt idag... Lovar att ta med mig datorn imorgon! Ska blogga lite på dagen om jag pallar! För er skull imorgon kan vi säga, jag ska hitta något riktigt roligt och intressant! Det finns ju alltid något.. som
  • varför Gamla människor luktar gammalt?
  • och varför dem alltid har fläckar på händerna..
  • Kanske varför hundar luktar oss i rumpan?
  • Eller varför Komiker alltid är deprimerade?
Ja det finns ju en hel del man kan skriva om.. ska tänka ut något riktigt bra till imorgon;)
°

Kommentarer
Postat av: Sanne

wohooo;) Vem är det som gjort så du fått upp ögonen för honom? ;) <3

2010-05-04 @ 10:16:29
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0