Ordinary

Vad är bättre än en riktigt bra film en tråkig torsdagskväll?
EN ROLIG BOX!
°
Det slår helt klart en bra film!
Och som ni vet, så är jag helt hooked på Gossip Girl för tillfället så nu har jag sett 2 timmars Gossip!
°
Man märker verkligen vilket stillsamt och vanligt liv man lever när man ser lite vardagslyx som för mig skulle vara riktig lyx!
°
Men livet har ju många vändningar, eller åtminstone så många som man skapar själv!
Jag kan därför inte vänta på att Sommaren ska börja, då går tiden så fort och det händer saker hela tiden och vips
Så är jag på väg till London för att Göra ännu en vändning!
°
Klockan börjar ticka 02 och jag har stängt ner Tv:n Öppnat fönstret och tucked me in!
Upp i lagom tid att åka till Gym och Leta Cykel och en skön solning! Blir väl att titta på en n TV om den ligger i en bra prisklass...
°
Jobbar till 00.00 på Bankgatan i Lund så dagen kommer att kännas minst sagt lång!
°
Bilderna som jag utlovade kommer inte för jag orkar inte lägga in dem på datorn.. buhu jag vet..
ni får en super het bild på mig istället;)




XOXO som dem säger i Gossip Girl;)
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0